Wsparcie techniczne

Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów

Wsparcie techniczne pomaga nam dowiedzieć się więcej o naszych Klientach i ich projektach, dzięki czemu możemy lepiej zrozumieć, w jaki sposób korzystają z dostarczanych przez nas produktów. Dostarczamy rozwiązania oparte na doświadczeniach, które są najlepiej dopasowane do potrzeb Klienta. Ciągłe wsparcie naszych Klientów pozwala nam być na bieżąco i szybko znajdować rozwiązania problemów, z którymi się do nas zgłaszają.

W przypadku, gdy nie możesz sobie poradzić z jakimś zagadnieniem i potrzebujesz pomocy technicznej, chętnie Ci pomożemy!

Jeśli chodzi o zakres pomocy w ramach oprogramowania do projektowania konstrukcji drewnianych: All Add-In Roof oraz All Add-In Timber House Planner, nie rozdzielamy klientów wg. umowy serwisowej/umowy premium itp. Traktujemy każdego klienta tak samo i staramy się udzielić pomocy technicznej tak szybko, jak to możliwe.   

W przypadku potrzeby możecie Państwo zadzwonić pod telefon: +48600572552, mail: info@bimplatform.pl lub wypełnić formularz kontaktowy.

Doskonałe wrażenia i wyniki Klientów mają decydujące znaczenie w BIM platform

Zawsze interesują nas opinie od naszych Klientów i dziękujemy tym, którzy przedstawili swoje uwagi.

Opinie od Klientów na temat wsparcia technicznego przez specjalistów BIM platform: